Bianca Dragusanu dă Poliţia în judecată




Bianca Drăguşanu, blonda lui Bote, s-a hotărât să dea Poliţia Rutieră în judecată. Topmodelul susţine că, zilele trecute, i-a fost reţinut pe nedrept permisul de conducere, pentru 30 de zile, din cauza vitezei.

"Eram într-o localitate, la intrarea în oraşul Piteşti şi am fost oprită de un echipaj de poliţie. Mi-au spus că am fost înregistrată de radar că am condus cu 105 km/h. M-au recunoscut şi mi-au făcut chiar şi o serie de complimente, dar tot mi-au reţinut permisul. O să fac o contestaţie, pentru că ei au încălcat multe reguli. Unul dintre ei era îmbrăcat în civil, maşina nu avea însemnele Poliţiei Rutiere şi multe altele.

M-am interesat şi am făcut un dosar “beton”. Până la sfârşitul lunii, îmi voi recupera, cu siguranţă, permisul de conducere. Cătălin mă susţine şi chiar m-a consiliat”, a declarat Bianca Drăguşanu. Ieri, frumoasa iubită designerului a şi depus contestaţia la judecătorie.

Blog Widget by LinkWithin