Adriana Bahmuteanu se opereaza in Germania




Duminică dimineaţa, Adriana însoţită de Silviu Prigoană ,mama ei şi micuţul Maximus Mihai au plecat în Germania pentru două săptămâni. “Nu îmi este teamă de operaţie, mai ales că familia mea e alături de mine. Am înţeles că e o intervenţie nici grea, dar nici uşoară şi abia aştept să mă fac bine. Medicii m-au încurajat şi mi-au spus că voi mai putea avea copii, aşa că după ce voi fi bine, sper să rămân din nou gravidă”, a declarat, din Germania, Adriana.

Vedeta a aflat că suferă de această afecţiune în timp ce era însărcinată cu cel de-al doilea copil. Medicii români i-au spus Adrianei că va trebui să fie operată după ce va naşte şi că fibromul nu va afecta sarcina. Cu toate acestea, Darius Eduard s-a născut prematur, iar după doar o lună s-a stins din viaţă.

După externare, Bahmu va rămâne în Germania împreună cu familia şi va profita de cele câteva zile pentru a se odihni, mai ales că ea se va întoarce pe micul ecran la mijlocul lunii viitoare, când va începe un nou sezon al emisiunii “La şuetă cu Bahmu”, pe Kanal D.

Blog Widget by LinkWithin