Simona Patruleasa nu renunta la televiziune




Departe de micul ecran de câteva luni, fosta prezentatore a ştirilor sportive de la Antena 1, Simona Pătruleasa nu vrea să renunţe la televiziune. Într-un interviu acordat revistei Unica, aceasta mărturiseşte că-şi doreşte să revină pe micul ecran şi să prezinte de această dată Jurnalul de la TVR.

Simona susţine că despărţirea de Antena 1 a fost dureroasă şi recunoaşte pentru prima dată care este motivul ce a determinat-o să demisioneze.

„Nu voi putea să dau niciodată într-o publicaţie numele persoanei din cauza căreia am luat decizia să renunţ la job. Eu am plecat din Antena strict din cauza unei singure persoane, care nu e din conducere. Nu e vorba de şefi, e vorba de un coleg - şi nu e obligatoriu să fie o persoană de gen masculin. Era o perioadă dificilă pentru toată lumea din cauza crizei, cu reduceri de salarii, s-a scos din grila emisiunea de la GSP TV - nu era uşor pentru nimeni. Acestea însă nu ar fi fost motive suficient de solide ca eu sa-mi dau demisia. A fost o picătură mult mai mare cea care a umplut paharul" a povestit fosta prezentatoare a ştirilor sportive de la Antena 1, care a ţinut să precizeze că a reuşit să depăşească momentul şi consideră acest subiect un capitol închis din viaţa ei.

Blog Widget by LinkWithin