Cristina Rus




S-a nascut la data de 21.06.1981 in Cluj.
-are 1,75 m
-are ochii verzi si lucreaza ca fotomodel de la 14 ani
-canta de la 15 ani
-studii muzicale: Scoala de arta din Cluj, sectia canto -barbatul ideal seamana cu George Clooney sau David Duchovny
-a activat in trupele Desperado, Sing Sing BB si Blondy, inainte de a-si construi o cariera solo.

Albume Blondy :

- „Atat de aproape” 2001
- „Atat de aproape” reeditat 2001
- „O parte din tine” 2002
- „Dulce si amar” 2004.


Citate :

- „Nu sunt temperamentala, sunt temperat-continentala de Ardeal, prin urmare predomina caracterul pasnic al rezolvarii conflictelor de orice gen. Mai pe scurt, cel mai destept cedeaza.”

- „Mi-am pierdut virginitatea în noaptea în care am făcut dragoste prima dată în viaţa mea şi de atunci nu mi-am mai gasit-o.”

S-a casatorit cu afaceristul Dragos Balteanu.

Blog Widget by LinkWithin