Mădălina Manole




Mădălina Manole, născută Magdalena Manole (n. 14 iulie 1967, Vălenii de Munte, judeţul Prahova) este o solistă vocală, compozitoare şi instrumentistă română.

În anul 2000, obţine distincţii pentru cea mai bună interpretă pop şi cea mai bună voce feminină a anului la Premiile Radio România şi respectiv, Premiile Industriei Muzicale din România.

În 2000, albumul „Dulce de tot” este apreciat cel mai bun album pop de Radio România Actualităţi.


[modifică] Piese din repertoriul propriu
Şerban Georgescu: „Vino, dragostea mea”, „O floare pentru mai tîrziu”, „Asta e doar viaţa”, „Te-am văzut mi-ai plăcut”, „Fata dragă”, „Vreau să te uit”, „Nu eşti chiar un înger”, „Să nu mă minţi”.

Ionel Tudor: „Totul e pe dos”

Dragoş Docan: „Nu-mi pasă” „Nu-ţi pierde curajul”

Creaţii proprii: „Cântec pentru voi”, „Omul sufletului meu”, „Cine eşti tu”, „Fata visurilor tale”, „Nu mă cunoşti”

Blog Widget by LinkWithin